Co je Gender ideologie a proč se dotýká života každého z nás?

Německá socioložka Gabriele Kuby nedávno navštívila Českou republiku a přednášela o brutálních praktikách současných sexuálních revolucionářů.

 

Záznam přednášky GABRIELE KUBY v Praze

Podle této teorie nejsou pouze dvě pohlaví, ale několik genderů (tzv. sociální pohlaví, jež mají být na stejné úrovni s heterosexualitou),     například homosexuálové, bisexuálové, transsexuálové, transgenderoví lidé, intersexuálové a tzn. skupina „queer“ („nezvyklý“). Do zmíněné skupiny "queer" spadá jakákoliv sexuální odchylka, nevyjímaje v konečném důsledku pedofilii, zoofilii, masochismus apod. Podle stoupenců této ideologie, je údajně zapotřebí, aby demokratická společnost byla dostatečně tolerantní vůči jiným sexuálním odchylkám a „nediskriminovala“ je. To  by měl být obraz novodobého demokratické společnosti. Kdo s tímto názorem nesouhlasí, tak se spolupodílí diskriminaci. Zjednodušeně řečeno, jde o boj proti sexuální identitě. Podle gender ideologie se nerodíme jako muži a ženy, ale jimi se stáváme. Přirozenost je podle ní možné modifikovat podle potřeb a potěšení.

Článek: Sexuální výchova na školách má jeden z cílů legalizaci pedofilie

Biologické pohlaví postupně mizí, aby dalo místo rodu. Podle Australské komise pro lidská práva už máme 23 rodů: muži, ženy, homosexuálové, bisexuálové, transgender, trans, transsexuálové, intersex, androgyn, agender, crossdresser, drag king, drag queen, genderfluid, genderqueer, intergender, neutronu, pansexuál, pan gender, third gender, third sex, sistergirl a brotherboy. 

Objevily se emancipované ženy jako Marguerite Peeters, Dale O'Laeary, Naomi Wolf, Gabriele Kuby a jiné, které bijí na poplach a snaží se upozornit státy, ve kterých je stále ještě matkou žena a otcem muž, na nebezpečné důsledky gender ideologie v západních zemích.

 

Jestliže společnost upustí od morálky, zvláště pak v oblasti sexuality, zřítí se do anarchie a chaosu, a to může vést k nastolení nového totalitního režimu ze strany státu.

 

Od nejútlejšího věku

Gabriele Kuby upozorňuje na nebezpečí zákonů, které de facto popírají jakékoliv přirozené tendence a dokonce je prohlašují za společensky nebezpečné. Vysvětluje, že vlády prosazováním převedení kompetencí výchovy dítěte z rodiny na stát ohrožují přirozený a zdravý vývoj dítěte. Různé vlády pod pojmy "rovnost příležitostí", "gender mainstreaming", LGBT nebo hlasem různých výborů pro gender, usilují všemožnými prostředky o prosazení jejich agendy. Ukázalo se totiž, že běžným lidem nic neříkající dokumenty a strategie, uplatňující na pohled neškodné zásady týkající se rovnosti, nediskriminace a pod., neorientují politiku na pomoc rodině, boj proti rostoucí chudobě; nehledí na tělesné a duševní zdraví dětí a dospívajících, ale pouze na upřednostňování gender mainstreamingu.

Kuby upozorňuje, že existují tendence zrušit rozdíly mezi mužským a ženským pohlavím a nastolit homosexualitu jako normu. Lesbický, homosexuální a transsexuální životní styl se chce dát na roveň soužití mezi mužem a ženou. Tato nová ideologie se v západních společnostech už potichu stala realitou každodenního života právě díky kompetencím, které má politický aparát. Vše se to událo bez jakékoliv veřejné diskuse na toto téma. Mnoha politikům ani není přesně jasné, o co v gender problematice jde. Stávají se jen malými postavičkami, které jsou řízeny meziresortními orgány.

 

Brožury o sexuální stimulaci nezletilých "zadarmo"

Gender ideologové tvrdí, že role muže a ženy ve společnosti nejsou nijak podmíněny biologicky, ale jen společností a kulturou. Podle toho se tedy mohou kdykoliv měnit.

Před očima se nám rýsuje sociální inženýrství, které chce vytvořit nového člověka, pohlavně zaměnitelného. Kvůli tomu usilují zasáhnout člověka (děti) v co nejrannějším věku – prostřednictvím předčasné sexualizace. Kuby upozorňuje, že v Německu se již distribuují zdarma kontroverzní brožury pro rodiče, učitele, vychovatele, do škol a žákům.

Jako příklad jedna z nich:

"Poradce rodičů pro dětskou sexuální výchovu od 1- 3 let"

vyzývá matky a otce, aby střídali "nezbytné s příjemným - lechtáním, hlazením a líbáním dětí na místech, kde je umýváte."... "je to jen znak zdravého vývoje Vašeho dítěte, pokud se umí samo přivést k uspokojení svého libida" (str. 25 ).

Pokud dívky (ve věku 1-3 let!) mají tendence stále více používat jisté předměty, nemělo by se to využívat jako záminka bránit jim masturbovat (str. 25 ).

Tvůrce brožurky bude "rád, pokud otcové, babičky, strýcové nebo pečovatelky se podívají na informace, jak se mohou i oni stimulovat - ať brožurka slouží všem!" (Str. 13 ).

(Brožura se v originále jmenuje Ratgeber fuer Eltern zur kindlichen Sexualerziehung vom 1. bis zum 3. Lebensjahr).

Když se posuneme ve vzdělávání dále, ve školkách si děti zpívají písně se slovy jako: "Když hledím na své tělo a dotýkám se ho, stále objevuji něco, co mi patří ... máme vagínu, protože jsme holčičky. Nachází se pod bříškem, mezi nohama. Neslouží jen na močení a když se jí dotýkám, tak mě příjemně lechtá. Můžeš říci "ne", můžeš říct "ano", můžeš říct "stop" nebo "ještě", "tohle se mi nelíbí", "tohle mi je příjemné", "pokračuj ještě". "

 

Výchova před Verdunem

Ve věku 9 let začínají ve školách "hodiny prevence" nazývané sexuologie. Protože přicházejí do věku, kdy dětské hry mohou mít "velmi nežádoucí důsledky" - těhotenství. Děti v devíti letech se ve školách učí, jak nasadit kondom na plastický penis.

V brožuře "dívčí záležitosti" čteme: "Tak jako je mnoho lidí zvědavých na téma o sexu, mnozí se také ptají, jak to dělají lesbické ženy v posteli (nebo jinde). Když chodí dívky s dívkami, není to jiné než u ostatních párů: dělají vše, na co mají chuť. Mohou se líbat, dotýkat, jazykem nebo prsty. Tak jako sex mezi mužem a ženou závisí na fantazii, zkušenosti a vzájemné důvěry, kam jsou schopni oba zajít. Možná si řeknete, lesby alespoň nemají problém s AIDS. Ano, a dokonce nemusejí ani myslet na nechtěné těhotenství."

Od věku 10 let začínají na školách iniciativy, propagandy a výchovy k homosexualitě (přesněji lesbické, homosexuální, bi- a transsexuální orientaci). V 198-stránkové brožuře pro střední školy pod názvem "Způsoby soužití homosexuálů a lesbiček" se mimo jiné nabízejí následující modelové úlohy: "Sedíš v baru pro homosexuály a dnes bys také měl chuť na pěkného muže ve své posteli. Jeden takový právě vchází do baru. Jak se v této situaci zachováš?" Nebo: "Ty jsi Petr a máš 29 let. Chceš vztah s tvým přítelem Kemalem zaregistrovat jako životní svazek. Dnes to chcete říct jeho mámě; Jsi Evelyn Meierová, a máš 19 let. Chceš vztah se svou přítelkyní Katrin zaregistrovat jako životní svazek. Dnes pojedete za protestantskou pastorkou, paní Schulzovou, neboť se chcete vzít v kostele."

 

Sex už pouze za účelem libida?

Kuby upozorňuje, že takové „vzdělávání“ ohrožuje autoritu rodičů. Svádí děti a dospívající mládež k sexu zredukovanému pouze na uspokojení a bez jakýchkoliv hlubších svazků, které by vedly k věrnému manželství. Neustále se jim předkládají různé formy sexuálních praktik - homosexuální, lesbické, bisexuální, transsexuální a dávají se na roveň heterosexuálním. Děti a mládež od 9 let jsou prý takto ve škole formované jako "experti prevence". Potrat se jim nabízí jako nevinná možnost svobodného rozhodnutí. Kuby vyzývá, aby se Evropané konečně probudili.